سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میان خود و خدا را به صلاح دارد ، خدا میان او و مردم را به صلاح آرد ، و آن که کار آخرت خود درست کند ، خدا کار دنیاى او را سامان دهد ، و آن که او را از خود بر خویشتن واعظى است ، خدا را بر او حافظى است . [نهج البلاغه]
عاشقان شهادت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مبادا امام زمانمان را تنها گذاریم.

 

                                                                       (بسم ربّ المهدی)

چند وقت قبل احادیثی دررابطه با امام زمان(عج) می خواندم که دراین میان حدیثی به چشمم خورد که برایم بسیارجالب ودرعین حال ناراحت کننده بود.

دراین حدیث امام صادق(ع) می فرمایند:«حضرت مهدی ظهورمیکند وبه کعبه دست می یازد،شب فرا می رسد و او همچنان تنهاست.»وقتی این حدیث را خواندم برایم قابل توجیه نبود،زیرا با خودم گفتم این همه آدم هرروزفریاد میزنند وازخدا می خواهند فرج آقا را نزدیک کند،چطور می شود آقا ظهور کنند وبا این همه عاشق تنها بمانند؟اما همان روزصحنه ای را دیدم که قبول کردن این حدیث تا حدّی برایم آسان شد،زیرا که همان موقع بحث دفاع از امام زمان در مقابل شبهات مطرح شده پیش آمد،که عده ای ازهمین عاشقان دلباخته گفتند:از کدام  امام زمان باید دفاع کنیم؟ما تا وقتی خودمان امام زمان را نشناخته ایمچگونه می توانیم ازاو دفاع کنیم؟وقتی همچنان تفکری درمیان جوان های مذهبی ما مطرح باشد از بقیه افراد چه انتظاری می توان داشت؟!!آن وقت بود که فهمیدم هنوزظرفیت پذیرش امام زمان را نداریم، وپذیرفتم،آقا هنوزهم تنهاست.

 

اما مبادا امام زمانمان را تنها گذاریم!! 

نکند ندای «هل من معین؟»امام زمان أرواحنا فداه درکربلای غیبت او بی لبیک بماند!مبادا هلهله اهل کوفه صدای غربت حجه بن الحسن را به گوش ما نرساند!نکند قربه الله ،بقیه الله را تنها رها کنیم…!

به خدا،غم های تاریخ عالم او را بس است.ما ازغیبت سخن می گوییم ؛ظهوررا به انتظارنشسته ایم؛ولی آنان که بریده از خاک،برفرازابرهای تعلقات درپروازوحرکتند خورشید را نظاره می کنند.

ضمیرجهانیان به نزدیکی ظهورگواهی می دهد.نکند فطرتهای پاک و عدالت طلب جهان در استقبال از موعود و بیعت با امام عصرأرواحنا فداه ازما پیش افتند،(فاستبقوا الخیرات)!

درمیان سلسله انبیاء،آنان که شوق و دلدادگی خود را به یوسف زهرا (س) زودتراظهارکرده اند،درخشش مدال «اولوالعزم» را به سینه هاشان دیدند.

از امام باقر(ع) روایت شده است:«وقتی خداوند در عوالم ارواح وقبل ازاین جهان ، از پیامبران پروردگاری خویش و نبوت خاتم الانبیاء(ص) وولایت امیرالمومنین(ع) وجانشینان ایشان را پیمان گرفت،به آنها فرمودند:… مهدی همان است که بوسیله ی اودینم را نصرت می دهم و دولتم را آشکارمی گردانم وازدشمنانم انتقام می گیرم وهمه،خواهی نخواهی،تسلیم من خواهند شد…(اصول کافی ج2:ص8)

هفتاد ودوتن شهیدان کربلا را،که «هل من ناصر ینصرنی» مولایشان را لبیک گفتند وثابت قدم ایستادند،نگاه کنید؛چه حسرتی بر دل عالم وآدم گذاشته اند!

…اما هنوزفرصت باقی است.باید برای یاری امام عصر(عج)وقرار گرفتن در ردیف انصارآن حضرت شتاب کرد.خواه ناخواه و به یقین ،یاران وانصاراو گلچین خواهند َشد. 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » شاهد ( شنبه 86/5/27 :: ساعت 11:55 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نامه استاد غلامعلی در پی مطلب نوشته شده در وبلاگ و نظر نویسنده
اصلاح یا لجن پراکنی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 11
>> مجموع بازدیدها: 120591
» درباره من

عاشقان شهادت
شاهد
یک طلبه که امیدوارم بتوانم وظیفه طلبگی خود را در حد توان به انجام برسانم. در این راه از خداوند تبارک و تعالی و ائمه اطهار استمداد می طلبم وامیدوارم بتوانم قدمی در جهت حفظ اسلام و آرمانهای شهدا و امام شهدا که به یقین سربلندی اسلام و برافراشته شدن پرچم آن در سراسرجهان بوده بردارم . (ربنا آمنا بما انزلت و اتبعنا الرسول فاکتبنا مع الشاهدین)

» پیوندهای روزانه

سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی [13]
پایگاه خبری جماران [4]
بنیاد آزادی رشد و آبادانی ایران [24]
روزنامه آفتاب یزد [2]
روزنامه مردم سالاری [4]
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب
مناسبتها
مرداد 1386
خرداد 1386
پاییز 1386
شهریور 1388
تابستان 1386
انتخابات ریاست جمهوری 88
پاییز 88
زمستان 88

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
بهترین وبلاگ دنیا
هادی حاجتمند
هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره)
تکنولوژی کامپیوتر
بازمانده تنهای تنها
آقا محسن رفعت
محمد زندی
خادم الزهرا
تمهیدات برای حضور و ظهور
یه پوتین یه پلاک
هانیبال
شب و تنهایی عشق
دوستانه و صمیمانه
همسفر عشق
مسیح اندیمشک
پرسش مهر 8
بوستان نماز
برای اولین بار...
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
یعسوب
انتظار
یا زهرا(س)
عشاق
قدرت شیطان
PARANDEYE 3 PA
وب نوشته های محمد شریف
تو میتونی !! اخبار روز جنبش سبز دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ

ویرجینیای حدیث
صل الله علی الباکین علی الحسین

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب